Kamis, 12 November 2015

Bagaimana Adakah Penyembuhan Tenaga Berbeza Dari Terapi Tradisional?

Bagaimana Adakah Penyembuhan Tenaga Berbeza Dari Terapi Tradisional?

Bagaimana terapi tenaga adalah berbeza daripada terapi tradisional? Biasanya dalam "bercakap" terapi, anda dan ahli terapi anda bercakap melalui isu-isu dan pengalaman dari masa lalu anda, yang boleh mengambil banyak masa dan banyak sesi. Apabila bekerja dengan tenaga, anda tidak perlu untuk menghidupkan kembali setiap butir-butir trauma masa lalu untuk melepaskannya dari sistem anda. Roh anda sudah tahu semua butiran; kita hanya perlu mencari emosi (s) yang diadakan dengan ingatan itu. Dengan penyembuhan tenaga, emosi (marah, takut, pengkhianatan, dan lain-lain) dilepaskan dari badan dan medan tenaga.

Ini tidak bermakna bahawa pengalaman negatif masa lalu dipadamkan dari ingatan anda - ia bermakna bahawa potensi emosi ia dilepaskan supaya ia tidak lagi halangan dalam hidup anda. Terapi tenaga mendapat ke akar masalah pada tahap yang bertenaga dan emosi cekap dan berkesan, lebih sedikit sesi, tanpa rehashing menyakitkan kenangan yang tidak menyenangkan.

Menggabungkan seni penyembuhan dengan penyelidikan canggih, terapi tenaga adalah satu kaedah yang anggun yang membersihkan emosi negatif pada semua peringkat dalam, cara yang mudah tidak invasif. Ia adalah mudah, terbukti dan berkesan. Ia adalah alat yang sangat berguna yang diberikan Allah kepada kami untuk membantu kami di laluan kami. Anak-anak saya telah mendapat manfaat daripada terapi tenaga - membantu anak-anak saya untuk membersihkan blok mental tentang bola keranjang yang memasuki gelung (atau mana-mana sukan lain); membantu anak perempuan saya untuk mengasimilasikan maklumat yang dia perlu untuk dia Law School Entrance Exams; membantu mengurangkan demam di kalangan bayi yang sakit.

Jika anda mempunyai apa-apa kepentingan dalam kerja penyembuhan, saya sangat mengesyorkan anda mengambil masa beberapa hari dan belajar cara ini mendalam untuk keutuhan. Ini benar-benar satu bentuk berdikari, dan apa yang lebih baik daripada masa SEKARANG untuk belajar! Teknik-teknik ini cepat, bersih, mudah untuk dilakukan, namun kuat dalam keputusan mereka! Semua orang boleh menggunakan proses ini, dari orang baru kepada profesional. Dan yang paling penting, ia adalah "dalam cahaya."

Tidak ada komentar:

Posting Komentar