Kamis, 12 November 2015

Perlindungan Dari EMFs - Apa Perlindungan EMF untuk Menggunakan

Perlindungan Dari EMFs - Apa Perlindungan EMF untuk Menggunakan

Perlindungan daripada EMFs adalah kebimbangan yang berkembang pesat kerana semakin banyak data penyelidikan tersedia kepada orang ramai. Hakikatnya adalah bahawa kita mempunyai begitu banyak EMF (Field elektromagnet) sinaran di mana-mana di sekeliling kita, tidak kira di mana kita pergi yang badan kita pasti akan terjejas. Orang ramai perlu Perlindungan EMF yang mudah untuk digunakan, mudah alih dan yang paling penting perlindungan EMF mestilah berkesan. Untuk betul melindungi tubuh, kaedah perlindungan EMF mesti menangani isu-isu kesihatan yang dicipta oleh EMF.

Walaupun orang yang mencari maklumat tentang pautan untuk ADHD atau Attention Deficit Hyperactivity Disorder, Fibromyalgia, Insomnia, Asma, Sindrom Keletihan yang kronik, Autism, Alzheimer, Parkinson, peningkatan yang serius dalam alahan dan kanser ini adalah disebabkan oleh 3 isu utama bahawa EMFs mewujudkan di dalam badan.

EMFs mempunyai kesan yang paling atas tindak balas tekanan badan yang seterusnya memberi kesan kepada semua fungsi-fungsi lain dalam badan. Apabila ini berlaku, sistem endokrin dan sistem imun terjejas teruk dan juga oleh bukan sahaja EMFs tetapi juga serius terjejas oleh tindak balas tekanan badan. Perlindungan yang sewajarnya dari EMFs akan menghentikan ini daripada menjadi satu isu sebelum majlis apa-apa badan yang lain terjejas.

Jika tiada perlindungan EMF digunakan, apabila sistem imun dan endokrin yang merosakkan, badan benar-benar terbuka luas untuk EMFs untuk memulakan unraveling fungsi badan selanjutnya. Dengan pendedahan yang berterusan, bukan sahaja isu-isu ini mula terbentuk dan mendapat momentum dalam badan, tetapi ini amat mempercepatkan proses penuaan badan serta kerosakan DNA. Isu yang jelas dengan ini adalah bahawa jumlah pendedahan pada dasarnya tidak dapat dielakkan.

Semua menggunakan tenaga mengeluarkan sinaran EMF pada tahap yang berbeza-beza mengikut jumlah kuasa yang digunakan. Ini termasuklah tiap-tiap perkakas di rumah dari sistem keselamatan untuk pengisar serta setiap perkakas di tempat kerja dan di antara kerja dan rumah seperti GPS dan Telefon Bimbit. Kabel elektrik, stesen radio dan menara telefon sel juga mengeluarkan radiasi EMF supaya mengelakkan adalah benar-benar sangat tidak mungkin.

Dengan semua ini dianggap, perlindungan EMF dari EMFs adalah benar-benar yang paling penting untuk bukan sahaja orang dewasa tetapi kanak-kanak juga. Terdapat beberapa pilihan yang mula bekerja dengan segera dengan menyekat sinaran EMF daripada memasuki badan. Cara terbaik untuk mendapatkan dan menggunakan perlindungan daripada EMFs adalah satu kaedah yang benar-benar mudah alih yang biasanya dianggap sebagai barang kemas.

Contohnya adalah loket, rantai, gelang dan gelang kaki. Walaupun ini boleh membuat kaedah ini tertentu Perlindungan EMF bunyi feminin, tetapi mereka biasanya unisex dan ditawarkan dalam reka bentuk cukup berbeza yang mereka juga boleh dianggap tdk. Adalah jelas bagaimanapun bahawa selagi anda memakai satu atau ada di diri kamu, katakan di dalam poket anda, maka anda dilindungi di mana sahaja anda pergi.

Apabila mengingat jumlah EMF di sekeliling semua orang ini benar-benar akan menjadi cara terbaik untuk pergi. Di kawasan yang mempunyai kaedah perlindungan bergerak anda hanya dilindungi di kawasan itu, tetapi kaedah yang tidak bersaing atau menghapuskan satu sama lain jika anda memakai liontin sebagai contoh, di sekitarnya. Jadi Soalannya ialah mengapa tidak anda memakai perlindungan EMF loket lagi?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar