Kamis, 12 November 2015

Kristal berwarna kulit limau

Kristal berwarna kulit limau

Kristal berwarna kulit limau dikatakan membawa banyak termasuk nasib kewangan. Citrine seperti kristal yang melambangkan tenaga amat transformatif dan dinamik menggalakkan sikap yang positif, percaya dan yakin kepada kehidupan.

Bourne pengetahuan dalaman yang apa yang diperlukan untuk bergerak ke hadapan secara membina akan disediakan, berwarna kulit limau adalah kristal sangat sesuai untuk digunakan apabila memberi tumpuan kepada perubahan positif pelbagai jenis keadaan dalam kehidupan. Dengan kualiti kehidupan meningkatkan murah hati, kristal ini membuat hadiah yang indah untuk memberi seseorang dan juga sebagai batu bertuah untuk koleksi yang sendiri.

Ciri-ciri penyembuhan

Citrine secara tradisional dipercayai mempunyai kesan positif ke atas syarat-syarat berikut mental dan fizikal: Trauma, isu-isu pencernaan, fungsi pundi hempedu, penyakit kencing manis, masalah tiroid dan isu-isu tekak.

Kristal berwarna kulit limau berlaku apabila batu kecubung menjalani sama ada gunung berapi semula jadi atau pemanasan buatan disebabkan, melalui subnduction berganda. Proses pemanasan menukar kimia dalaman kecubung asal ke dalam apa yang kemudian merupakan berwarna kulit limau.

Citrine dihasilkan yang sangat murah dan boleh didapati secara meluas bagaimanapun, disebabkan oleh keadaan yang patut untuk penubuhannya, batu semula jadi adalah lebih jarang. Biasanya, haba yang dirawat berwarna kulit limau boleh dibezakan oleh Celupan yang sangat kuat, kimia bagaimanapun, kedua-dua jenis adalah sama.

Star / Tanda-tanda zodiak:

Capricorn (22 Disember-19 Januari)
Taurus (20 April - 20 Mei)
Gemini (21 Mei-21 Jun)
Cancer (22 Jun 22 Julai)
Virgo (22 Ogos 23 Sept)
Ciri-ciri fizikal:

Citrine adalah ahli silikat, tectosilicate, keluarga silicamineral.

KOMPOSISI KIMIA silikon dioksida.

Crystal tabiat: hexagon.

Kekerasan: 7.

"Walaupun kristal boleh membantu dalam penyembuhan keadaan mental dan fizikal, mereka tidak boleh dilihat sebagai atau digunakan sebagai pengganti untuk nasihat perubatan profesional".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar