Kamis, 12 November 2015

Memilih Chiropractor untuk Optimum Spinal Care

Memilih Chiropractor untuk Optimum Spinal Care

Berikut adalah 5 perkara yang perlu dipertimbangkan apabila memilih chiropractor yang lain:

Menghormati Masa Pesakit:

Tiada siapa yang suka menunggu, dan apabila anda temujanji pada pukul 3 petang anda tidak perlu menunggu sehingga 4:00 untuk melihat chiropractor a. Pada pendapat saya ini tidak boleh diterima. Ya terdapat pengecualian di sana sini, tetapi jika mereka datang anda perlu diberitahu sebelum atau dapat semula jika mereka tidak sesuai dengan anda dalam pada masa yang dikehendaki.

Anda boleh mengatasi masalah ini semua bersama-sama dengan memilih chiropractor yang percaya bahawa masa pesakit mereka amat berharga. Lagipun, ia hanya baik untuk mengetahui seseorang yang mengambil berat dan menghormati pelanggan mereka. Ini lebih-lebih lagi memandangkan dunia serba pantas kita hidup di hari ini.

Menghormati Pesakit Kesejahteraan:

Jika ada masalah, ia adalah penting untuk mengetahui mengenainya sekarang. Tidak menghabiskan masa dengan chiropractor yang tidak mahu memberi kepada anda lurus. Ada satu masa saya mempunyai seorang doktor gigi melihat sesuatu yang salah dengan gigi saya, tetapi tidak dapat mencari kata-kata untuk memberitahu saya masalah ini. Betul ke? Tugas anda adalah untuk memberitahu saya dan saya juga belajar tentang pilihan yang ada untuk menyelesaikannya!

Oleh itu, apabila anda datang ke klinik saya saya berjanji untuk membuat ini berlaku. Saya akan menyediakan anda dengan peperiksaan terperinci yang membantu kami berdua menemui tahap masalah tersebut. Apabila saya memberitahu anda mahu berlaku, ia akan terpulang kepada anda untuk membuat keputusan berdasarkan hasil kajian saya. Jelas sekali terdapat beberapa orang yang tidak dapat melawat saya, tetapi anda perlu mencari chiropractor yang mempunyai konsep yang sama. Jika mereka bersedia untuk memberikan kepada anda lurus maka ia akan menjadi satu langkah ke arah yang betul.

Cadangan dan Rujukan:

Tempat terbaik untuk memulakan penyelidikan anda adalah dengan meminta rakan-rakan, keluarga, dan rakan-rakan jika mereka mempunyai chiropractor tertentu bernilai melihat. Saya faham ia tidak selalu mungkin untuk melakukan ini, tetapi ia adalah pilihan yang hebat.

Jika laluan yang pertama tidak bekerja kemudian bertanya kepada doktor anda sama ada atau tidak ulasan pesakit mereka di laman web mereka. Belajar dari pengalaman orang lain akan memberikan anda pukulan yang lebih baik untuk mencari chiropractor yang terbaik untuk keperluan anda.

Tanda-tanda amaran:

Walaupun anda perlu menyelidik bahagian-bahagian yang positif, terdapat juga bahaya yang perlu dipertimbangkan. Sila lihat di bawah dan menemui beberapa petunjuk yang berguna yang akan memberitahu anda sama ada atau tidak anda perlu untuk mengelakkan chiropractor yang tertentu:

* Sesiapa yang meminta anda untuk menandatangani kontrak rawatan jangka panjang harus tidak berhampiran senarai anda secara keseluruhan. Ya penjagaan kiropraktik adalah agak selamat, tetapi terikat kepada satu chiropractor untuk tempoh masa yang panjang tidak sentiasa perlu. Jika keadaan memerlukan ia sudah tentu.

* Jika chiropractor itu tidak menggalakkan anda daripada rawatan lain di luar amalan mereka, mereka jelas tidak mendengar dengan keperluan anda. Mereka harus terbuka kepada semua saluran, terutamanya jika kebimbangan utama mereka sebagai seorang doktor adalah kesihatan dan pemulihan anda.

* Kadang-kadang ada tuntutan yang hanya seolah-olah di dalam bidang kiri. Jika anda tidak percaya mereka dapat dilaksanakan kemudian mencari chiropractor lain. Anda juga boleh mendengar mereka menggunakan beberapa jenis taktik menakutkan untuk membawa anda ke pelan rawatan dengan mereka. Ini adalah satu amalan yang beretika.

Apabila anda melakukan menemui apa-apa isu-isu ini ia akan menjadi lebih ketara bahawa ada sesuatu yang salah. Hanya berdasarkan apa yang mereka katakan boleh menjadi tanda yang jelas bahawa mereka bimbang lebih lanjut mengenai membuat wang mereka dan bukan kebajikan anda secara keseluruhan.

Kepantasan Perkhidmatan:

Kini, ia adalah penting untuk bersabar ketika datang untuk rawatan kiropraktik, tetapi pada masa yang sama anda mahu beberapa jenis kelajuan dililit. Masalah saya apabila saya mula klinik saya telah menghabiskan terlalu banyak masa dengan pesakit baru. Di mata saya ia adalah baik berlatih untuk membantu dengan itu "amanah" faktor.

Well, saya akhirnya menjadi sangat salah. Malangnya saya tidak sedar perkara ini sehingga pesakit tersebut; "Anda tahu, jika anda tidak keberatan mempercepatkan perkara, saya mungkin sebenarnya datang lebih kerap." Saya berfikir kepada diri saya sendiri; "Betul-betul?" Selepas menimbang untuk sementara saya menyedari perkhidmatan saya adalah sama seperti beratur di bank, Starbucks pandu, atau apa-apa lagi. Orang pada dasarnya ingin masuk, keluar, dan mendapatkan ia lebih dengan lebih cepat dan cekap yang mungkin.

Jadi pada masa kini saya cuba untuk menggabungkan semua elemen-elemen yang positif, yang telah meninggalkan saya dengan beberapa pesakit berpuas hati. Malah, saya telah diberitahu banyak kali bahawa mereka menghargai usaha saya ambil untuk menggembirakan mereka, dan ia adalah amat dihargai.

Seorang demi 5 kawasan perlu dipertimbangkan apabila memilih chiropractor a. Walau bagaimanapun, jika anda mempunyai soalan tambahan, sila berasa bebas untuk menghubungi saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar