Kamis, 12 November 2015

Healing sahih - Perkara Asas Kebanyakan asas Metafizik Anda

Healing sahih - Perkara Asas Kebanyakan asas Metafizik Anda

Sebenarnya, kita lebih daripada apa yang kita dapat lihat, dengar, sentuh, rasa dan bau. Jika anda ingin peluang terbaik untuk penyembuhan sahih anda mungkin mendapati kelebihan dalam menimbangkan apa yang bermakna. Artikel ini adalah pengenalan kepada jolokan rasa ingin tahu dan memahaminya. Kami tidak akan untuk mendapatkan semua silap mata. Tidak ada yang lebih luar meletakkan ke fikiran yang praktikal. Mari kita mula meneroka beberapa fakta diketahui bahawa meninggalkan pintu kepada kemungkinan terbuka.

Tetapi izinkanlah aku jelas tentang niat saya. Ia bukan peranan saya atau tanggungjawab saya untuk meyakinkan anda. Anda dilahirkan dalam menjaga fikiran anda. Saya dilahirkan di caj saya. Jika ia adalah tanggungjawab saya untuk menukar fikiran anda, ia akan menjadi saya, dan saya sudah mempunyai saya sendiri! Tugas saya adalah untuk membentangkan maklumat untuk anda untuk mempertimbangkan, dan mengasimilasikan ke dalam pengalaman anda untuk meningkatkan pengalaman anda. Kehendak bebas anda mempunyai kuasa dan pilihan, juga atas fikiran anda, untuk memilih jalan yang membawa kepada hasil (s) yang anda inginkan.

Jadi, yang berkata, mari kita melihat asas-asas asas metafizik anda. Apa yang anda menganggap metafizik bermakna? Ramai orang yang menolak pendekatan alternatif dan perubatan alternatif khususnya, menganggap dunia metafizik untuk memeluk alam mewah, silap mata, atau sekurang-terbaik, teori abstrak yang tidak mempunyai asas dalam fakta sains dan realiti terbukti.

Mari kita mempertimbangkan metafizik istilah dalam konteks pengalaman manusia. Untuk tujuan kita, bahagian meta metafizik bermakna seterusnya. Cara-cara fizikal tentang hal, bahan atau badan. Jadi, kita pada dasarnya membincangkan topik mengenai manusia, yang di luar hanya tubuh fizikal. Ini tidak boleh terlalu banyak hamparan. Apabila kita melihat sesuatu yang sangat sedih atau mengganggu di televisyen kita bergerak. Apakah yang mendorong kami? Tiada apa-apa fizikal. Ia satu perasaan, persepsi dan terjemahan. Apa yang membuatkan kita ketawa pada jenaka? Tiada apa-apa fizikal. Ini adalah mudah, kejadian sehari-hari yang menunjukkan unsur-unsur pengalaman manusia di luar hanya fizikal. Jadi dalam hal ini kita boleh menerima bahawa ada sesuatu tentang kami dan kami make-up yang melampaui fizikal, boleh diukur make-up kami.

Sekarang, mari kita mengambil satu lagi yang paling asas asas. Ia telah lama sejak itu telah dibuktikan oleh fizik kuantum, yang zarah sub-atom tidak menjadi masalah kerana kita biasanya mengambil ia menjadi. Unsur-unsur yang paling kecil perkara, di peringkat sub-atom yang tidak fizikal sama sekali. Walaupun kita cukup kecil, kita masih tidak akan dapat menyentuh mereka. Mereka adalah tenaga, tenaga tulen. Jadi, kita tidak boleh lari dari hakikat bahawa jika kita semua terdiri daripada molekul, yang kita, dan orang-molekul terdiri daripada atom, yang mereka, kemudian seterusnya atom diperbuat daripada zarah sub-atom. Dan jika zarah sub-atom adalah benar-benar hanya tenaga, ia hanya dengan alasan bahawa berkas akhirnya, kita semua hanya berjalan tenaga.

Berikut adalah di mana kedua-dua cabaran dan peluang berada bersama-sama, kedua-dua belah syiling yang sama. Anda boleh memilih sampingan cabaran duit syiling yang mewakili pandangan barat semasa. Ini adalah bahawa kita secara umumnya tetap dan fizikal, dan oleh itu tidak dapat berubah tanpa campur tangan fizikal, iaitu dadah dan / atau pembedahan. Atau, anda boleh memilih bahagian duit syiling disokong oleh fizik kuantum. Ini menunjukkan bahawa masih terdapat banyak untuk belajar tentang dunia kita dan diri kita sendiri. Anda boleh bersetuju bahawa walaupun kita telah belajar banyak, seperti yang telah dinyatakan di atas, terdapat soalan-soalan penting masih perlu dijawab mengenai physicality kita dan oleh itu batasan kami.

Walaupun kita berdiri di atas bahu gergasi, ia adalah lambang kejayaan sains progresif yang teori baru sentiasa mengemaskini pandangan lama dan pemahaman. Ini bermakna bahawa kita menolak alternatif dan ubat tenaga pada kos kita sendiri. Terdapat banyak berani, saintis dan pengamal yang mendedikasikan hidup mereka untuk memahami penyembuhan pada tahap yang melampaui kaedah konvensional perintis. Dan terdapat ramai pesakit dan pencari yang berjalan di samping mereka, hasil daripada kerja mereka.

Saya amat bersyukur kerana saya jatuh di tepi harapan dan penerokaan teruja, terutamanya di makmal hidup saya sendiri. Ia merupakan satu perjalanan yang menarik dan saya berharap anda juga digalakkan untuk sebaya melalui pintu peluang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar