Kamis, 12 November 2015

Bantuan kecemasan Untuk Thrush Oral - 3 Pemulihan Untuk Bantuan Pantas!

Bantuan kecemasan Untuk Thrush Oral - 3 Pemulihan Untuk Bantuan Pantas!

Candida bakteria biasanya boleh hidup di dalam mulut kita dan ia adalah kuantiti dikawal oleh badan kita. The masalah bermula apabila sistem imun kita terlalu lemah untuk mengawal, maka kita mempunyai keadaan perubatan yang dipanggil seriawan mulut. Walaupun ia tidak merbahaya kepada anda dalam apa jua cara, ia masih perlu dirawat secepat mungkin. Di sini saya ingin bercakap tentang ubat 3 rumah yang membantu untuk menghilangkan seriawan mulut dan semua gejala yang tidak selesa yang datang dengan itu!

Membuat rumah dibuat ubat kumur dari 3 setitik minyak lavender penting, satu sudu teh madu dan segelas air masak (menunggu sehingga ia menjadi sejuk). Ubat yang merupakan salah satu yang terbaik dan digunakan di seluruh dunia sebagai penyelesaian alternatif untuk seriawan mulut dan juga lain-lain jenis jangkitan yis!

Gentian Violet - kebanyakan orang memberitahu anda bahawa apabila tiada kerja-kerja anda boleh bergantung kepada yang satu. Walaupun ia tidak betul-betul semula jadi ia adalah selamat walaupun untuk kanak-kanak. Hanya pastikan anda berunding dengan doktor sebelum menggunakannya supaya anda tahu anda tidak mempunyai sebarang alahan atau masalah lain. Sekarang, ia akan menjadi kelam kabut sedikit tetapi ia pasti berbaloi. Mengambil swab kapas, diletakkan di atasnya beberapa cecair dan sapukan pada kawasan yang terlibat pada lidah anda. Tinggal dengan mulut anda terbuka dan memberikan beberapa minit. Ia amat penting untuk tidak menelan apa-apa daripadanya! Selepas 3-4 minit pergi dan basuh mulut anda dengan baik, meludah keluar semua air. Lidah anda akan menjadi ungu tetapi itu apa-apa. Ia biasanya digunakan 2 kali sehari tetapi saya cadangkan anda bertanya kepada doktor anda dan tidak mendengar kepada saya!

Ekstrak Propolis ialah suplemen semula jadi yang boleh didapati dengan mudah. Ia berasal dari lebah madu dan mempunyai pelbagai ciri-ciri penyembuhan termasuk hartanah antikulat! Sebelum menggunakannya anda perlu membiarkan anda lidah kering dan kemudian merebak dan memberikan 5 minit. Adakah ia 2 sehari. Hanya satu perkara - sebelum memohon dalam mulut anda, anda perlu menyebarkan sedikit pada kulit anda dan lihat jika ruam muncul dalam 24 jam. Dengan cara itu anda akan tahu jika anda mempunyai alahan kepada Propolis Extract!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar