Kamis, 12 November 2015

The Chiropractic Pengalaman

The Chiropractic Pengalaman

Semua orang telah berjumpa doktor pada satu ketika dalam hidup mereka. Tidak semua orang telah melihat chiropractor a. Beberapa proses adalah sama manakala yang lain adalah sama sekali berbeza. Kiropraktor adalah pakar dalam kesakitan, dan dengan itu anda tahu mengapa anda akan melihat satu. Tetapi apa yang akan berlaku?

Pertama, seperti pejabat setiap doktor lain, anda akan memberi mereka banyak maklumat. Anda akan bermula dengan maklumat demografi, maka sejarah perubatan. Mudah-mudahan anda telah menghubungi syarikat insurans anda untuk memastikan perkhidmatan anda diliputi tetapi jika tidak mereka akan melakukannya untuk anda.

Seterusnya anda akan melihat chiropractor anda, dan anda akan bermula dengan perbualan mengenai sejarah fizikal anda dan sejarah kesakitan yang anda mahu ke alamat. Doktor akan cuba untuk menentukan sama ada peristiwa tertentu yang mungkin telah mencetuskan kesakitan atau melihat jika mungkin ada sesuatu yang anda sebut yang mungkin membantu menjelaskan mengapa anda mengalami derita anda berada dalam.

Selepas itu, ia adalah masa untuk peperiksaan yang sebenar. Anda akan berbaring di atas meja dengan pakaian anda pada; chiropractor jarang meminta anda untuk mengambil pakaian anda di luar, walaupun mereka mungkin meminta anda jika mereka boleh menyentuh kulit anda dalam keadaan tertentu. Tidak kira ke mana anda mengatakan kesakitan anda, mereka akan memeriksa seluruh tubuh anda, kerana di mana anda berkata kesakitan dan di mana ia mungkin berasal mungkin tidak berada di tempat yang sama.

Apa yang anda akan merasa tidak mungkin apa yang anda mengharapkan untuk merasa, sekurang-kurangnya pada mulanya. Sebagai contoh, ramai ahli tulang jangan gosok pada badan untuk menentukan apa isu-isu anda berada. Mereka akan menyiasat, yang mungkin menjadi satu siri menolak tangan mereka ke dalam badan anda di tempat-tempat tertentu. Mereka mungkin hanya meletakkan tangan mereka ke atas kamu di tempat-tempat tertentu.

Apa yang anda boleh atau tidak boleh disediakan adalah menolak secara tiba-tiba pada badan yang boleh menghasilkan retak, yang adalah apa yang semua orang mendengar. Yang boleh menjadi gemuruh kali pertama, walaupun sesetengah ahli tulang akan memberi amaran kepada anda akan datang itu. Kebenaran adalah bahawa jika anda tegang anda boleh menghalau push, tetapi ia adalah yang terbaik untuk mempercayai chiropractor anda kerana setiap perkara yang dilakukan adalah untuk menangani kesakitan anda.

Beberapa retak dan yang mungkin itu. Anda tidak akan berjalan keluar dari perasaan pelantikan pertama anda seperti satu juta dolar. Khidmat kiropraktik mengambil masa untuk bekerja, bersama-sama dengan latihan mereka akan memberikan anda lakukan, tetapi pada akhir satu siri rawatan anda akan berasa lebih baik, berada dalam kesakitan kurang, dan tertanya-tanya mengapa anda tidak bermula dengan chiropractor a.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar