Kamis, 12 November 2015

Terion Air - Mengapa Anda tidak Boleh Beli Ia Dalam Kedai

Terion Air - Mengapa Anda tidak Boleh Beli Ia Dalam Kedai

Air terion diperbuat daripada mesin menggunakan paip anda. Proses pengionan memisahkan mineral dalam paip anda, menyebabkan dua jenis air alkali untuk minum dan berasid untuk membersihkan dan merawat keadaan kulit. Jika anda sedang minum dari paip anda, anda mendapat semua mineral ini. Walau bagaimanapun, orang-orang yang berasid tidak baik untuk anda untuk minum-mereka benar-benar merompak badan anda daripada mineral alkali penting. Mengurangkan bekalan badan anda dan anda boleh berakhir dengan sakit kronik, alahan, asma atau osteoporosis, kencing manis, kanser, atau banyak masalah kesihatan yang lain.

Ramai orang telah dibeli ke dalam idea bahawa botol begitu sangat sedikit minuman yang lebih baik dari paip dapur mereka. Sekarang kita mengetahui bahawa air paip ditapis mungkin sebenarnya lebih baik daripada botol. Walau bagaimanapun, orang-orang yang serius melihat ke dalam isu kualiti air tahu bahawa air terion mengandungi ciri-ciri yang ada bahan lain yang dapat dibandingkan dengan apabila ia datang kepada kesihatan dan penyembuhan. Ia sebenarnya, begitu baik untuk anda yang ia meningkatkan kesihatan berjuta-juta di seluruh dunia.

Anda mungkin telah mencari di kedai-kedai atau dalam talian, tetapi mendapati ia tidak mungkin untuk membeli mana-mana. Ia bukan kerana ada yang cuba untuk membuat anda daripadanya. Ini adalah kerana proses pengionan adalah sangat halus dalam bahawa sifat-sifat yang menjadikan bahan ini begitu unik, tidak dapat bertahan cukup lama untuk itu untuk duduk di atas rak atau dihantar dari satu tempat ke tempat lain.

Air terion untuk minum menjadi beralkali apabila mesin pengionan berpecah mineral alkali dari yang berasid. Kemudian air alkali menjadi bercas negatif, yang seterusnya menjadikan ia juga antioksidan yang sangat kuat. Dalam proses ini juga, saiz kelompok molekul air dikurangkan membuat bahan ini sangat mudah diserap. Alkali ini boleh bertahan sehingga seminggu di beberapa kes, bagaimanapun, aspek yang paling penting adalah antioksidan dan molekul yang lebih kecil yang hanya bertahan sehingga tiga hari. Adalah penting untuk mendapatkan air minum ini segar dari mesin yang menjadikan ia untuk mengalami faedah-faedah kesihatan yang benar daripadanya. Dalam tiga hari atau kurang bahan ini kembali kepada keadaan asalnya, oleh itu, jika ia telah dijual di kedai-kedai seperti air terion, kamu tidak akan mendapat apa yang anda bayar.

Anda boleh minum botol, ketik, suling, osmosis songsang, baik atau air yang ditapis tetapi anda tidak akan meracau tentang apa-apa perkara yang indah yang ia lakukan untuk kesihatan anda. Malangnya, ramai yang tidak tahu bagaimana berasid ini adalah kepada badan. Ramai yang percaya mereka boleh mendapatkan oleh pada minuman sukan, soda, kopi, teh, minuman keras, dan lain-lain untuk pengambilan cecair mereka, tetapi apa yang mereka tidak faham adalah, minuman ini juga sangat berasid, dan sebenarnya meningkatkan kebarangkalian masalah kesihatan utama .

Badan anda memerlukan dapat menghilangkan racun. Apabila tidak, ia menyimpan mereka-ini hanya akal. Apabila badan yang menyimpan toksin, juga dikenali sebagai asid berlebihan, ia mewujudkan persekitaran yang mengundang penyakit. Air terion meneutralkan asid dalam badan anda kerana ia adalah alkali. Ia juga memberikan anda yang banyak antioksidan untuk membantu anda melawan penyakit dan juga mencapai penyembuhan. Kerana kelompok molekul air adalah begitu kecil, badan anda boleh menyerap dan super-hidrat dan seterusnya ini membolehkan anda untuk menghapuskan lebihan asid-juga dikenali sebagai detoksifikasi. Mereka yang telah membuat suis telah berubah kehidupan mereka, dan kesihatan mereka dan mereka tidak lain sambutan hangat mengenainya. Mereka memanggilnya air ajaib.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar