Kamis, 12 November 2015

Terapi air kencing untuk Kesihatan yang lebih baik

Terapi air kencing untuk Kesihatan yang lebih baik

Ada yang bertanyakan mengenai maklumat terapi air kencing. Adakah terdapat kesan sampingan? Rasanya yang tidak baik? Bagaimana anda boleh berfikir tentang melakukannya? Ia tidak terbukti sama sekali untuk bekerja atau membantu anda! Walaupun terapi air kencing untuk menurunkan berat badan?

Kepada semua orang-orang kafir kita perlu memberitahu anda, terdapat LOT perkara yang lebih menjijikkan ditelan setiap hari lebih-lebih lagi daripada air kencing anda sendiri. Jika anda berfikir bahawa anda sayur-sayuran pemakanan selamat berfikir lagi! Yang benar-benar tahu apa yang ada dalam makanan atau minuman mereka, jika ia ditanam dalam bidang terbuka maka ada risiko segala-galanya daripada hidupan liar kepada pekerja membuang air kecil di sekitar dan di antara baris anda sayur-sayuran berharga .. Tidak semua ladang membekalkan port-a- potties ....

Jadi dalam mengatakan semua bahawa satu-satunya cara untuk benar-benar mengawal kesihatan anda adalah untuk anda untuk TIDAK menjadi Pesakit pasif. Dan mengapa doktor atau penyelidik akan melakukan apa-apa jenis penyelidikan ke atas air kencing, pertama tidak satu topik yang popular, cuba ingat kali terakhir anda membawa perkara ini dengan rakan-rakan lebih makan malam .. Dan juga bagaimana boleh doktor kewangan manfaat daripada sesuatu yang anda sendiri menghasilkan . Jadi tidak ada kajian yang dilakukan mengenai perkara ini.

Terdapat beberapa spekulasi mengenai di mana dan apabila amalan ini mula-mula datang kepada cahaya, beberapa negeri yang di India purba amalan amaroli mula diperkenalkan. Terapi air kencing telah dikenali untuk mengubati gangguan yang berkaitan kulit seperti jerawat, atlet kaki, walaupun ubat kalus. Yang lain pula mendakwa ia mempunyai beberapa sifat berjuang kanser tetapi tidak ada bukti yang nyata untuk membuktikan atau tidak.

Amalan Terapi Air kencing adalah semudah mendapat cawan dan pada pertengahan Perkara pertama yang beroperasi pada waktu pagi menangkap beberapa air kencing. Ramai yang akan tambah jus oren atau lemon, atau jus secara umum kepada air kencing untuk menjadikannya lebih sedap. Ada yang tunggu sehingga ia sejuk yang lain lebih suka ia menjadi hangat. Sungguh ini adalah semua terpulang kepada pilihan individu anda.

Apa yang ia adalah, mewujudkan selesema seperti gejala yang memberitahu badan anda antibodi untuk menguatkan sistem imun badan anda di sana untuk menyerang objek asing. Sama seperti ditembak selesema melakukan yang memperkenalkan virus ke dalam badan anda di sana untuk memberi sistem anda peluang berjuang.

Anda tidak perlu banyak air kencing untuk melaksanakan ini, sedikit akan lakukan dan sekali sehari jika boleh adalah yang terbaik yang perlu dilakukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar