Kamis, 12 November 2015

Kulit Tag Pembuangan

Kulit Tag Pembuangan

Tag kulit penyingkiran adalah satu proses yang mudah jika dilakukan dengan cara yang betul. Tag kulit biasanya lebih kecil dari segi saiz dan pertumbuhan yang tidak berbahaya yang menonjol dari kulit atau dilampirkan oleh gagang bunga kulit. Sesiapa sahaja boleh mengalami tag kulit sepanjang seumur hidup / beliau tetapi peluang adalah lebih apabila kita semakin tua. Selalunya, ia berlaku di sekeliling kelopak mata, leher, pangkal paha, muka dan kawasan payudara. Sehingga kini kajian belum menemui punca sempurna tag kulit.

Sebaliknya, ia menyebabkan kerengsaan dan kegatalan apabila mereka disapu dengan beberapa pakaian atau bahagian-bahagian badan yang lain. Kerana mereka tidak risiko perubatan, insurans am tidak menggabungkan rawatan tag tetapi ini tidak membiarkan orang-orang berhenti mahu untuk menghapuskan tag mereka. Sebahagian besar pesakit tag mencari untuk menghapuskan mereka hanya kerana kesan psikologi yang mereka ada. Ini menjadi punca utama kebimbangan bagi kebanyakan orang jika ia berlaku pada muka dan kelopak mata. Mujurlah, terdapat banyak pilihan yang tersedia untuk mengeluarkan tag. Pilihan pertama anda adalah untuk mengeluarkannya dengan gunting pembedahan, yang sangat banyak berjaya tetapi juga cara yang mahal. Penyelesaian yang lain untuk mengeluarkan tag menggabungkan laser penyingkiran atau dengan pembekuan tag. Anda juga mempunyai pilihan untuk mengeluarkan mereka sendiri. Kaedah yang paling biasa digunakan ialah untuk mengikat sehelai benang berhampiran pangkal tag memotong bekalan darah. Dan kemudian anda sama ada memotong tag dengan gunting pembedahan atau tunggu sehingga ia jatuh sendiri.

Yang mudah dan penyelesaian terbaik yang dicadangkan adalah untuk memohon serum tag penyingkiran. The serum berkualiti hanya menggunakan bahan-bahan semulajadi yang bekerja di penyelarasan dengan badan anda dan tidak meninggalkan sebarang cacat cela atau parut selepas rawatan. Hanya anda perlu memohon serum untuk tag kulit anda dan tunggu tag jatuh sendiri. Menghilangkan tags kulit dengan bantuan gunting atau pisau bedah adalah cara yang paling biasa dan telah diketahui umum di rumah. Pastikan bilah yang anda gunakan sepatutnya tajam dan juga dibersihkan dan kemudian dipotong sebagai cepat dan rapat dengan kulit yang sihat yang anda boleh. Anda mungkin mengalami sedikit pendarahan tetapi akan berhenti seketika dalam masa satu minit. Pinset juga digunakan untuk tarik tags kulit di luar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar