Kamis, 12 November 2015

Sistem Imun Builder

Sistem Imun Builder

Ia adalah terkenal bahawa sistem imun terdiri daripada pelbagai sel-sel dan sebatian dengan tanggungjawab tertentu di seluruh badan yang mempunyai keupayaan untuk mengenal pasti dan memusnahkan bahan-bahan yang boleh memudaratkan.

Pelbagai komponen sistem penting ini cuba untuk meneutralkan bahan-bahan asing atau jangkitan yang mungkin menyerang tubuh. Setiap bahagian individu sistem imun adalah unik dan berkuasa dan mereka masing-masing perlu bekerjasama untuk berhadapan dengan penyakit dan bahan asing yang menyerang saya badan. Sesetengah komponen sistem imun termasuk sel-sel darah putih, sistem limfa, dan sebagainya ...

Setiap komponen sistem menyediakan fungsi yang tertentu. Sesetengah terus mengesan dan menyerang antigen di dalam badan dan yang lain memerlukan "Instrumen" tambahan untuk bekerja.

Ia adalah terkenal bahawa sel-sel darah putih memainkan peranan penting dalam memerangi peperangan menentang penceroboh. Terdapat beberapa jenis banyak fungsi sel-sel darah putih dan berbeza. Sesetengah pakar perubatan Perancis menggunakan minyak pokok teh untuk rawatan pesakit AIDS mereka untuk mengukuhkan sistem imun mereka.

Membantu sistem imun adalah elemen penting dalam kesihatan. Minyak teh diiktiraf sebagai perangsang imun yang kuat. Kurt Schnaubelt, Ph.D. adalah salah satu daripada penyelidik utama dalam bidang aplikasi terapeutik minyak pati. Banyak pengajiannya telah melaporkan mengenai keberkesanan minyak pokok teh untuk antibodi yang melawan jangkitan. "Pokok Teh, Thyme dan minyak lain dapat meningkatkan imuniti dengan meningkatkan pengeluaran badan sendiri gamma-globulin".

Alam Semulajadi menghasilkan pelbagai yang luar biasa ubat semula jadi bagi kita untuk digunakan tanpa kesan sampingan dan ia adalah pilihan untuk membuat keputusan untuk menggunakannya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar