Kamis, 12 November 2015

Bagaimana untuk Sihat - 3 Komponen kritikal untuk penyembuhan Authentic

Bagaimana untuk Sihat - 3 Komponen kritikal untuk penyembuhan Authentic

Selama bertahun-tahun saya telah menghabiskan penyelidikan dan amalan kesihatan alternatif saya telah menemui terdapat tiga elemen penting kepada apa yang saya panggil penyembuhan sahih. Izinkanlah aku menentukan apa yang saya maksudkan dengan itu. Sesiapa sahaja boleh pergi ke pengamal perubatan dan diberi ubat-ubatan atau pembedahan untuk mendapatkan kesan pengurangan gejala. Pengurangan gejala oleh kaedah ini tidak penyembuhan sahih jika, apabila ubat berhenti, tanda-tanda kembali, atau, jika hasil daripada dadah dan atau pembedahan melibatkan bahaya ke fungsi yang lain atau sebahagian daripada pesakit.

Penyembuhan sahih melibatkan memahami proses asas kehidupan, dan menggunakan prinsip-prinsip yang wujud dalam pemahaman bahawa, untuk mengenali punca ketidakharmonian itu. Apabila akar ketidakharmonian dikenal pasti, kita boleh menggunakan prinsip yang sama untuk membantu pesakit pulih kesihatan sahih secara semula jadi.

Di pihak pesakit, terdapat tiga komponen penting untuk pemulihan yang sahih kesihatan yang baik.

Kesedaran Terdapat benar-benar perlu kesedaran bahawa ubat-ubatan dan pembedahan biasanya kesan keputusan mereka dengan manipulasi mentah bahagian diskret pesakit tanpa pertimbangan yang sewajarnya mengenai kesan kepada keseluruhannya. Inilah sebabnya mengapa begitu ramai orang perlu semakin banyak ubat-ubatan untuk mengatasi kesan-kesan yang individu. Terdapat juga keperluan untuk menjadi kesedaran bahawa terdapat alternatif yang boleh dipercayai dan berkesan untuk pendekatan itu.
Tanggungjawab bagi Choice ini boleh menjadi satu yang sukar. Kerana budaya barat kita merangsang tanggapan bahawa angka pihak berkuasa beberapa tahu seberapa banyak yang kini dapat diketahui tentang mekanisme dalaman tubuh manusia, kita sering merasakan kita tidak mempunyai pilihan tetapi untuk mengikuti petunjuk mereka. Tiada apa-apa boleh jauh dari kebenaran. Terdapat peningkatan saintis dan pengamal berani yang memalsukan jalan memahami bagaimana untuk menyelaraskan sistem dalaman kita, dan bukannya secara kasar memanipulasi mereka. Terdapat perbezaan yang besar. Pesakit individu mesti mengiktiraf pilihan itu tidak wujud. Terpulang kepada setiap individu untuk menerima tanggungjawab untuk mendapatkan pemahaman yang cukup untuk memilih rawatan yang terbaik sejajar dengan hasil yang dikehendaki-Nya (s). Ia bukan sukar atau kompleks kerana ia pertama seolah-olah.
Keberanian saya telah dirujuk kepada budaya berakar umbi kami memberikan tanggungjawab bagi kesihatan peribadi kita angka pihak berkuasa yang diiktiraf. Ia memerlukan keberanian untuk memilih jalan selain daripada yang ditetapkan oleh pihak berkuasa. Dan bukanlah aku janji kecil. Mengambil keberanian ini bermakna juga mengambil tanggungjawab untuk menjadi cukup sedar akan proses dalam, dan kemudian membuat pilihan yang sahih akan sembuh proses-proses tersebut. Walaupun dengan bantuan dan sokongan daripada alat yang sangat baik dan pengamal, ia memerlukan keberanian untuk menerima tanggungjawab ini. Orang-orang yang merupakan peneroka berani yang memimpin cara untuk memperkasakan kesihatan peribadi.
Saya sedar dalam amalan saya dan dalam penyembuhan peribadi saya bahawa ini benar-benar adalah komponen penting untuk penyembuhan sahih, dan sering tahap pematuhan ada hubung kait dengan tahap kejayaan. Sudah tentu ia adalah satu subjek yang luas dan walaupun prinsip-prinsip ini adalah asas saya tidak menyamakan asas mudah. Ia boleh menjadi jalan yang panjang dan kadang-kadang sukar. Tetapi secara peribadi saya boleh menjamin penghargaan diperbaharui untuk hidup dan semua yang berlaku telah menyaksikan keputusan dalam hidup saya sendiri dan kehidupan ramai pesakit saya.

Saya ingin anda banyak kesihatan dan kehidupan yang anda impikan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar